[Talk-cz] Spojeni dvou relaci

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 5 10:52:33 UTC 2016

Jestli se nepletu, tak Mirek používá jen iD a ten není s relacemi moc
kamarád. (I když možná už jo, vývoj iD nesleduji)
Jinak se to tady před cca půl rokem probíralo.

A k těm dvou relacím - přišly mi takové divné - minimálně ta první.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 4. 2016 12:43:29
Předmět: Re: [Talk-cz] Spojeni dvou relaci

"zdar,

> Mohl by nekdo prosim spojit
> http://www.openstreetmap.org/relation/1425025
> http://www.openstreetmap.org/relation/6106551
> Po nekolika kilometrech mapovani jsem zjistil ze na druhem konci te
> cesty uz ta relace exituje. A nevim jak se slucuji dve relace.

nevím, jestli v mezičase nevznikl nějaký nástroj, ale klasicky tak, že obsah

jedné zkopíruješ do druhé a nadbytečnou smažeš

viz např. https://osmand.cz/2013/07/vytvareni-tras-relaci-v-josm/#spojeni-
dvou-relaci-do-jedne

akorát oproti tomuto návodu je praxe tuším spíše taková, že se zachovává ta
starší a maže novější (atributy není problém překopírovat též)

(jedním z důvodů může být to, že čím starší objekt, tím větší šance, že na
něj
někdo někde bude odkazovat, například)