[Talk-cz] Co je cyklorozcestnik? (bylo: Pomocny rozcestnik)

Jakub Konečný konecny92 na gmail.com
Úterý Duben 5 11:40:36 UTC 2016

Aby toho nebylo málo, tak existuje i značka "návěst před křižovatkou"
(http://www.kct.cz/cms/turisticke-znaceni-kct), která taky může značit
rozcestí cyklotras.

Jinak na to názor nemám, spíš se spolehnu na zkušenější mapery. Podle
mě jsi to docela pěkně shrnul na taskmanovi. Jestli se na tom shodnou
i ostatní, tak by to chtělo napsat na wiki
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/cycle_ways