[Talk-cz] Podivny rozcestnik

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Středa Duben 6 12:02:48 UTC 2016

Ahoj,

> myslíš to dobře, ale závěr je krapet mimo realitu. Ortodoxne naplňovat větu "A odráží to
> přesně to, co vidím
> v realitě." by znamenalo pokaždé (a zůstaňme u rozcestníků), kdy nějaký vandal některý
> rozcestník ulomí a ukradne, tak jej z OSM smažeme. Toto jistě není správný postup (byť by
> ortodoxně naplnil heslo "mapujeme realitu"). Takový případ je zřejmě dočasný stav a jako
> takový je nutné jej posuzovat jednotlivě. A to mj. i vzhledem k účelu, který mapováním
> sledujeme.

souhlasím s jednotlivým posuzováním, ale to, co uvádíš jako příklad je zrovna věc, kterou
bych posoudil jinak. Když rozcestník zmizí, tak nevím, jestli zmizel protože ho stáhlo
KČT nebo ho někdo ukradl. Ergo - pokud by ho někdo smazal a obnovil v okamžiku, kdy se zase
objeví, tak bych se vůbec nezlobil. Reflektuje to realitu: prostě tam v danou dobu
není a když by někdo takový ukradený rozcestník z nějakého důvodu hledal, tak ho v realitě
prostě nenajde. Trochu v duchu: "k čemu je mi, že to tam má být, když to tam není".

To stejné máš u staveb, které v KM existují a v realitě jsou dávno zbourané - fakt je chceš
v mapě mít? Já teda ne.

Když se spojí dva rozcestníky do jedno nosiče, tak tím dojde ke spojení těch dvou bodů
do jednoho - pokud tedy vezmeme mou interpretaci, že guidepost je to, na čem jsou přidělané/stojí
cedulky. Až to někdo rozdělí do dvou rozcestníků, tak se to má zase aktualizovat.

Petr