[Talk-cz] Pomocny rozcestnik - neznačená trasa

Karel Volný kavol na seznam.cz
Středa Duben 6 12:27:19 UTC 2016

zdravím,

> Neznačenou trasu, tedy (abychom byli termonologicky přesní) trasu bez
> pásového značení, nelze do mapy nijak značit. V mapě by se měl odrážet
> reálný stav.

o tom se mluvilo docela nedávno - začátek threadu zde:
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2016-March/013749.html

nějak se mi nezdá, že by z té diskuse vyplynul takto kategorický závěr "není
značeno v terénu = nelze značit do mapy", spíše naopak

viz hned první odpověď od Mirka, cituji

'... a mapa s vyznacenou stezkou byva dost casto jedine voditko "kudy dal".'

https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2016-March/013754.html

z čehož bych řekl celkem jasně plyne, že by to v mapě být mělo, protože
existuje netriviální počet jejích uživatelů, kterým je to užitečné
(přitom je docela jedno, jestli jde o 4 km nebo "pouhých" 500 m, třeba protože
jsou okolnosti, za kterých se dá zabloudit i na pár metrech)

a jinak k tématu též stále visí můj dotaz, máme-li se řídit výše uvedenou
logikou, vymažeme z mapy např. hranice krajů?

K.