[Talk-cz] Ne/mapovat stezky, ktere jsou znaceny jen "na papire"?

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Březen 21 08:05:00 UTC 2016

Dne 20.3.2016 v 23:49 Petr Vozdecký napsal(a):

> prosim o nazor: mapovat ci nemapovat (tedy vytvaret relaci s vysledkem zobrazeni trasy na mape) u tras (typicky naucna
> stezka), ktere maji v realu jen tabule s tematickymi zastavenimi, ale zadne fyzicke znaceni nemaji? Resp, jejich
> "spravnou trasu" (treba i nekontinualni s odbockami a variantnimi trasami k nelinearne umistenym tabulim) lze dohledat
> jinou cestou, napr. na souvisejicim webu...

1) ja osobne je znacim
2) v jinych (nez OSM mapach) to byva taky znacene
3) Ale hlavne to v realu byvaji fakt zajimave vylety a my je mame v rodine docela v oblibe a mapa s vyznacenou stezkou
byva dost casto jedine voditko "kudy dal".

> Znaceni s vysledkem vykreslovani v mape je dvojsecne - na jednu stranu muzeme rict, ze v mape nabizime "vice nez v
> realu", ale na druhou stranu v praxi existuje techto "naucnych stezek" mrak a nezridka se jejich trasy kryji - jak by to
> pak vypadalo na mape, sama zelena?

Vetsinou se kryji s KCT, ale NS s NS? Asi bys neco nasel, ale ja osobne o zadne nevim a nikdy me to v realu nezpusobilo
problem a to jsem jich uz navstivil dost.

Mirek