[Talk-cz] Nesmyslné Notes

vrs na email.cz vrs na email.cz
Čtvrtek Duben 7 08:32:31 UTC 2016

Pokud jsou to takhle poznámky od anonyma, tak se ho zeptat, co tím kdo
myslel, dát mu pár měsíců na reakci, která na 95 % nepřijde, a pak to
uzavřít třeba se zdůvodněním "bez reakce".
Čili obě zmíněné poznámky se podle mě už můžou zavřít.

U poznámek od přihlášeného uživatele bychom mohli dát víc času, klidně rok -
poznámky přece v mapě nijak nevadí. (Ale uživatelé samozřejmě na žádost o
vysvětlení reagují mnohem častěji než anonymové.)

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: MatějCepl <mcepl na cepl.eu>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 7. 4. 2016 9:43:06
Předmět: [Talk-cz] Nesmyslné Notes

"Snažím se projít Notes alespoň v Praze (máme tam některé strašně
staré), ale nacházím spoustu nesmyslů, se kterými si nejsem
jist. Třeba
http://www.openstreetmap.org/note/448442#map=19/50.10517/14.40134&layers=N
WHAAAT? Někdo tím asi něco myslel, takže se mi to nechce
okamžitě zlikvidovat, ale zárveň to tam hnije půl roku.

Totéž třeba http://www.openstreetmap.org/note/443753 a další.

Nápady?

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB 25C3 E09F EF25 D964 84AC

This is a signature anti-virus.
Please stop the spread of signature viruses!