[Talk-cz] Nesmyslné Notes

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Čtvrtek Duben 7 13:31:08 UTC 2016

On 2016-04-07, 08:32 GMT, <vrs na email.cz> wrote:
> Pokud jsou to takhle poznámky od anonyma, tak se ho zeptat, co tím kdo
> myslel, dát mu pár měsíců na reakci, která na 95 % nepřijde, a pak to
> uzavřít třeba se zdůvodněním "bez reakce".
> Čili obě zmíněné poznámky se podle mě už můžou zavřít.
>
> U poznámek od přihlášeného uživatele bychom mohli dát víc času, klidně rok -
> poznámky přece v mapě nijak nevadí. (Ale uživatelé samozřejmě na žádost o
> vysvětlení reagují mnohem častěji než anonymové.)

Dobrá strategie. Jenom k tomu, že nikomu nevadí. Trochu ano,
vyházeje z teorie "rozbitých oken" (když je na určité ulici
čisto a pořádek, lidé mají tendenci se chovat obecně slušněji,
nežli když jsou uprostřed slumu), bych si myslel, že pokud
budeme mít v zásadě všechny Notes vyřízeny nebo vyřizovány, tak
si lidé zvyknou, že je dobré je likvidovat.

Ale jinak, samozřejmě, souhlas, přihlášené uživatele je možné
kontaktovat, atp.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

We can tell our level of faith in what God wants to do for us by
our level of enthusiasm for what we want God to do for other.
   -- Dave Schmelzer