[Talk-cz] může být jak highway=crossing tak railway=crossing?

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Duben 7 09:28:32 UTC 2016

Ahoj,
railway=crossing je přechod přes trať (tj. železniční stavbu na samostatném
tělese), což je úplně jiný druh zvířete než přechod pro chodce na ulici - a
v pražské tramvajové síti jich je jen hrstka:
http://www.openstreetmap.org/node/1553825203

Tudíž z podstaty věci (a v ČR drážního zákona a pravidel silničního
provozu) nemůže být přechod přes trať na přechodu pro chodce (tj. přes
silnici, jejíž součástí je i TT). Jak je to reálně řešený u rozdělených
přechodů (třeba JugoParty - http://www.openstreetmap.org/node/394694240 ),
si nejsem úplně jist - tam je medle správně railway=crossing na křížení TT
a highway=crossing na křížení silnice (protože je to opět oddělené těleso).
Každopádně v tomto se Osmose nemýlí.

Měj se,
Honza "Piškvor" Martinec