[Talk-cz] Nesmyslné Notes

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Duben 7 14:38:07 UTC 2016

Cus, obcas neco resim take, a ty neuzavrene tomu svym zpusobem vadi -
clovek na ne opakovane klipe aby zjistil, ze s tim nic neudela.

Par tech rekneme "lozenych" jsem i zavrel. Horsi je to s takovyma, kde
clovek vi co zadatel chce, ale informaci je malo (napr ze je spatne
rychlost, ale neni jasne odkud kam).