[Talk-cz] může být jak highway=crossing tak railway=crossing?

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Duben 7 14:44:28 UTC 2016

Dne 7.4.2016 v 15:34 Matěj Cepl napsal(a):

> To znamená v mnou uvedených případech to railway=crossing
> vyhodit?

> Takže problém není v tom, že by railway=crossing bylo jenom pro
> skutečné vlaky, ale že je to oddělené od normální zebry?

Cus, obecne se v CR pracuje na per kolej mapovani. Vlaky jsou, tramvaje
jak kde. Tam kde je to hotovo, mas prevazne oddelene krizeni.

Jinak i z logiky veci - pokud je nekde prechod pres tramvajovou trat a
ta je soucasti ulice, tak je to prechod pres ulici. Prijde mi to tak
vnodnejsi i proto, ze tam bude pravdepodobne mnohem vice dopravy
silnicni nez tramvajove.