[Talk-cz] Pomocny rozcestnik - neznačená trasa

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Úterý Duben 12 05:43:12 UTC 2016

> 3) trochu mi přijde, že se hážou do jednoho pytle neznačené ukazatele KČT typu "Nádraží 3 km
> tudy" a různé naučné stezky se zastavením...
> Neznačené trasy druhého typu mají velice často na infotabulích mapu trasy, nebo je
> dohledatelná v brožurách, na Internetu (i když tam samozřejmě pozor na odvozování) apod.
> Jejich tvar je v takovém případě také jasný. V ostatních případech bývají tabule často tak
> blízko u sebe, že je trasa jasná. V obou případech bych osobně trasu mapoval - nakonec stačí
> [...]

Pořád ještě je možnost do takové relace naučné stezky nastrkat jen ty
tabule a nepřiřazovat do té relace žádné cesty. To mi přijde korektní
a často i užitečné, protože pro uživatele nemusí být vůbec jednoduché
všechny takové sounáležité tabule dohledat. Cestu mezi nimi už si pak
musí najít sám, nebo pomocí routingu přes existující cesty. Akorát
se v takovém případě se bude potřeba zamyslet, jak takovou relaci
zobrazovat v mapách - možná upravit renderery typu osm.cz a mtbmap.cz.

Petr