[Talk-cz] Pomocny rozcestnik - neznačená trasa

<0174 v0174 na v0174.net
Neděle Duben 10 07:21:41 UTC 2016

Ahoj,
3) trochu mi přijde, že se hážou do jednoho pytle neznačené ukazatele
KČT typu "Nádraží 3 km tudy" a různé naučné stezky se zastavením...
Neznačené trasy druhého typu mají velice často na infotabulích mapu
trasy, nebo je dohledatelná v brožurách, na Internetu (i když tam
samozřejmě pozor na odvozování) apod. Jejich tvar je v takovém případě
také jasný. V ostatních případech bývají tabule často tak blízko u sebe,
že je trasa jasná. V obou případech bych osobně trasu mapoval - nakonec
stačí jít o úroveň níž a představit si místo infotabulí jednotlivé
značky pásového značení - občas je mezi značkami taky nejednoznačná
trasa, i když uznávám, že je to spíš výjimka. Na druhou stranu případů,
kdy turistu zavede značení z každé strany jinudy jsem viděl dost a
nemyslím si, že by to měl být důvod trasu nemapovat.
Každopádně souhlasím, že v případech, kdy jsou tabule daleko od sebe,
dva různí turisté mohou zvolit dvě různé trasy a informace o trase není,
tak by se mapovat nemělo.

Doufám, že nejsem moc OT :)

<0174