[Talk-cz] Pomocny rozcestnik - neznačená trasa

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Úterý Duben 12 05:57:47 UTC 2016

> 	Z tohoto důvodu je tedy IMHO:
> 	1) vyloučeno mapovat (tagovat) fyzicky neznačené trasy stejným principem jako trasy
> fyzicky značené z důvodů a) nejednoznačnosti; b) zmatečnosti
> 	2) nevhodné globálně přistoupit ke značení obecného pojmu "neznačená trasa" z důvodů
> imaginárnosti pojmu
>

> 	Navrhuji přijetí obecného konsenzu, že je možné zaznačit (tagovat) do mapy:
> 	1) "krátkou neznačenou trasu" v síti značených tras KČT a to tam, kde je přítomen
> "pomocný rozcestník" typu [K východišti značených tras]>, [Lhota, žst]> apod.
> [...]

Mel bych k tomu pripominku: presne proto jsme drive pouzivali kct_none=*.
Vim, ze se tu zminovalo, ze takovych relaci je jen 13 - ale podle mne
celkem dobre odpovidaji tomu, jak to KCT znaci v realnem svete (tj.
na rozcestnicich neni barva a pasove znaceni take neni). osmc:symbol
tudiz nema smysl na takove relace davat.

Vymyslet si barvu, jak je navrzeno v bode (3), nepovazuji za vhodne. Pokud se
tyce rendrovani v mape, tak bud nerenderovat, nebo rendrovat nejakou dedikovanou
barvou, pripadne to odvozeni barvy udelat v ramci preprocesingu dat pred
rendrovanim (na mtbmap.cz se ten preprocesing stejne musi delat a zere dost casu
- treba proto, aby se urcilo, na kterou stranu cesty se bude kreslit ta barevna
cara reprezentujici znacku a nepreskakovala ze strany na stranu podle orientace
te ktere cesty).

Petr

             assoc. prof. RNDr. Petr Holub, Ph.D.
                  Institute of Compt. Science