[Talk-cz] Nelze nahrávat rozcestníky

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Úterý Duben 12 12:09:05 UTC 2016

pokud ma fotka exif polohu, tak se zobrazi v polich lat a lon, 0 tam
byt nemuzou. pokud tam sou tak aplikace nedokaze exif precist:( stahl
sem si tu fotku a vyzkousim to.
aktualni polohu tam vlozit muzu, to neni problem, akorat to nebude hned:)