[Talk-cz] Stromy pod kontrolou

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Středa Duben 13 12:27:20 UTC 2016

No a jinde se pise:
> Vlastnictví a kontrola informací
>
> Vlastník informací má plné právo je zpřístupňovat dle vlastního
> uvážení. Pomocí nastavení ochrany soukromí je schopen ovlivňovat
> detail zpřístupňovaných informací ostatním registrovaným
> uživatelům.

Takze teoreticky by mohli vlastnici urcit zda to chteji zverejnit
uplne tj. nejaka distribuovatelna forma.
Akorat jsem se bavil s nasim starostou a ten vubec netusil (a neresil)
uroven ochany soukromi (aka licenci). Dle jeho slov "jsem jim zaplatil
za passport a inventarizaci a dal jsem to neresil - ani do toho nemam
pristup - jenom kdyz neco pokacime/vysadime tak to nahlasim".
Takze i kdyz nas starosta by urcite byl pro zverejneni, tak vubec nema
tuchu jak by to mel udelat.

Ja jim zkusim napsat.

Mirek