[Talk-cz] Stromy pod kontrolou

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Středa Duben 27 14:09:55 UTC 2016

Dne 12.4.2016 v 22:30 Miroslav Suchý napsal(a):
> Kontaktoval nekdy nekdo tyto provozovatele o moznosti poskytovat
> otevrena data?
>   http://www.stromypodkontrolou.cz
> Pokud ne, tak bych je zkusil kontaktovat.

Píšu si teď s pane Mikuláškem z této firmy a vypadá to na dobré cestě.
Řešíme - a ještě asi budeme řešit - souhlas vlastníku dat. Ale zároveň řeším technickou stránku věci.
V jaké formě bychom ty data nejraději dostali. V současné verzi jejich SW umít export do shapefile (nikdy jsem nepoužil,
zatím nevím co tam je za vlastně za data). P. Mikulášek je ochoten udělat i export do CSV nebo jiného standardního
formátu, kde by bylo: souřadnice, taxon stromu, přímý odkaz na kartu stromu na jejich portálu.

Takže se vás chci zeptat:
  * v jakém formátu by to pro nás bylo nejlepší?
  * zda ta data co jsem napsal stačí? - za mě bych přidal výšku a průměr
  * něco jiného co by vás napadlo?

Mirek