[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Duben 18 06:03:59 UTC 2016

Dne 17. dubna 2016 22:35 Marián Kyral <mkyral na email.cz> napsal(a):
> Zdar.
> Tak jsem to přetáhnul. Moc se mi nelíbily ty vykřičníky - přišlo mi to
> takové matoucí. Naštěstí mne můza políbila a napadlo mne udělat ikonku
> chybných  rozcestníků černobíle. Taky jsem u chybějící fotky vyměnil
> vykřičník za foťák. Snad to nevadí ;-)

jo, pocital jsem s tim, ze se ikony doladi. O fotaku jsem taky
premyslel ale obe jsou potreba realne nafotit, takze to mi prislo
trochu zavadejici.

> Taky jsem zkusil trochu upravit ten popup, ale furt je to taková úzká
> nudle a nevím co s tím. Bože, jak já nesnáším css. Nikdy to nedělá co
> chci já :-(

ty popisky jsou porad taky zavadejici - missing = neni foto a neni
ref, noref = je nejake foto ale neni ref (realne vetsinou proto, ze je
foto spatne nebo neceho jineho nez rozcestniku apod, takze se ref neda
vycist a je potreba nafotit znovu).

> Daly by se do toho JSONu přidat i další informace? Třeba ID toho
> rozcestníku v OSM?

ID uzlu uz v JSON je.

Bye