[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Duben 18 08:39:04 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 4. 2016 8:05:31
Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

"Dne 17. dubna 2016 22:35 Marián Kyral <mkyral na email.cz> napsal(a):
> Zdar.
> Tak jsem to přetáhnul. Moc se mi nelíbily ty vykřičníky - přišlo mi to
> takové matoucí. Naštěstí mne můza políbila a napadlo mne udělat ikonku
> chybných rozcestníků černobíle. Taky jsem u chybějící fotky vyměnil
> vykřičník za foťák. Snad to nevadí ;-)

jo, pocital jsem s tim, ze se ikony doladi. O fotaku jsem taky
premyslel ale obe jsou potreba realne nafotit, takze to mi prislo
trochu zavadejici.
"

Takže pokaždé chybí foto?

"
> Taky jsem zkusil trochu upravit ten popup, ale furt je to taková úzká
> nudle a nevím co s tím. Bože, jak já nesnáším css. Nikdy to nedělá co
> chci já :-(

ty popisky jsou porad taky zavadejici - missing = neni foto a neni
ref, noref = je nejake foto ale neni ref (realne vetsinou proto, ze je
foto spatne nebo neceho jineho nez rozcestniku apod, takze se ref neda
vycist a je potreba nafotit znovu).
"

Tak může se to změnit na "chybí foto anebo ref". V tom případě by se ty dva
typy vůbec nemusely rozlišovat. A mohla by být jen jedna ikona.

A nebo je těch druhý chyb více, a v tom případě by stálo za to je rozlišit
všechny,

Ono obecně by toho v té bublině mohlo být více. Každý problém na extra
řádku. Takže bych po klilknutí na bublinu viděl, co všechno chybí.

Jo a mimichodem - co takhle přejmenovat tu vrstvu na "Nekompletní
rozcestníky"?

"
> Daly by se do toho JSONu přidat i další informace? Třeba ID toho
> rozcestníku v OSM?

ID uzlu uz v JSON je.
"

Fakt? Jsem asi přehlédl.