[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Duben 18 10:26:50 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 4. 2016 10:51:17
Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

"2016-04-18 9:06 GMT+02:00 Miroslav Suchý <miroslav na suchy.cz>:

> crow sourcing. Nekde to vystav a my to zpracujem resp. ja bych se na to
> vrhl urcite.
> M.

uz je udelane presouvani fotek, jen nema zadne ui zatim, v podstate v
bubline bude ikonka "presun" a po kliknuti se nekde udela cudl hotovo,
ktery bude slouzit na potvrzeni finalni lokace.

novy upload se musi udelat, bude vicefazovy takze se uploadne a pak se
bude moci doladit pozice a az potom se to finalne zapise do db.
"

Mimochodem, máš někde testovací instanci? Nebo mi stačí jen stáhnout api
repo a spustit nad tím http server?

Marián

"

--