[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pondělí Duben 18 12:07:52 UTC 2016

aktualni verze je v svn, dokud neudelam v apachu specialni api
virtualhost. Musim to udelat co nejdriv:)
na githubu je nakej rekneme tydeni vycuc, ale klidne si tam cokoliv
pridej, ja to nejak mergnu.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz