[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Duben 18 17:35:04 UTC 2016

Dne 18.4.2016 v 14:07 Michal Grézl napsal(a):
> [...]

Hmm. Zkoušel jsem to nějak rozchodit u sebe na lighhttp, ale asi
potřebuji apache co? Alespoň podle kódu, kde se hojně vyskytuje
'Apache2...'.
Mohl by jsi mi když tak poslat mimo konferenci konfigurák apache? Bych
to zkusil nejak rozchodit. Bez toho se vývoj dělat nedá.

Díky,