[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Úterý Duben 19 12:21:20 UTC 2016

> https://github.com/osmcz/api/pull/18

chtelo by to dat do vlastniho adresare pokud to pujde, a taky to
vypada ze to funguje jen na fedore.
teoreticky uz by to ted melo jet i na 2.4
https://github.com/osmcz/api/commit/06b5a078922c310a8a1161aa17d6c17601e015dd
--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz