[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 19 12:50:51 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 19. 4. 2016 14:23:01
Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

"2016-04-19 13:12 GMT+02:00 Miroslav Suchý <miroslav na suchy.cz>:

> https://github.com/osmcz/api/pull/18

chtelo by to dat do vlastniho adresare pokud to pujde, a taky to
vypada ze to funguje jen na fedore.
teoreticky uz by to ted melo jet i na 2.4
https://github.com/osmcz/api/commit/06b5a078922c310a8a1161aa17d6c17601e015dd
"

Ten commit jsem stáhnul, ale nějak mi to nejelo. No tak jsem restaroval tu
virtuálku a už mi to nenaběhlo.

Taky je možnost použít box s wheeze.

Michal Grézl
http://openstreetmap.cz