[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Duben 24 20:59:11 UTC 2016

Dne 22.4.2016 v 08:42 Marián Kyral napsal(a):

> [...]

Tak sice moc času nebylo, ale po kratším boji se mi to povedlo rozjet.
ještě chyběl adresář "uploads/" a musel jsem si sehnat
jquery-1.11.3.min.js a jquery-ui.min.js.

Ale teď už mi to nahrává obrázky do databáze - sice to nemám přes
Vagrant, takže v něm ty obrázky nevidím (jiná databáze), ale to mi až
tak nevadí.

Následně jsem si začal hrát s tím nahráváním z popupu. Docela s tím
bojuji ale je tu jistý pokrok.

*Aktuální stav:* Po kliknutí na ikonu přidání obrázku se objeví
formulář, kde lze vybrat obrázek (náhled se hned zobrazí), souřadnice a
ref (ten jen pokud je) se předvyplní z dat v OSM a po kliknutí na upload
se data nahrají.

Chtěl jsem udělat nějaký animovaný gif, ale nějak se nepovedlo -
nahrávání obrazovky se mi nějak pokazilo, tak alespoň screenshoty:

*Zbývá dodělat:*
*) kontroly před nahráním - prázdné pole autor, velikost obrázku,
správnost zadaných souřadnic
*) upload přes ajax
*) Následně, s menší prioritou - zjištění souřadnic z exifu a nabídnutí
možnosti použít souřadnice z fotky nebo z polohy rozcestníku v OSM

Marián