[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Středa Duben 27 05:44:05 UTC 2016

je ty delas upload? tak ten ja ted zacnu delat taky:) pak to musime nejak
sloucit. javascriptu asi moc potreba nebude, pouziju na to nejakou knihovnu
uz udelanou.

vgarant predelavam aby byl kompletni reseni, v podstate klon stavajiciho
serveru (a ten sam je klon githubu osmcz/api).
Na co klic u git push? Ja to tam cpu prez meno a heslo.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz