[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Duben 27 06:24:03 UTC 2016

Tak otestován ostrý upload, vše proběhlo jak mělo.

http://api.openstreetmap.cz/table/id/6233

Commit:
https://github.com/osmcz/osmcz/commit/8bfaf425bc37dd3dd92b69b0eac3cc5bd45883d4

Má to kontrolu na velikost souboru a meze souřadnic, vyžaduje vyplnění
autora (ten se následně uloží do cookies). Pokud je nějaký problém,
upload nepovolí.

Souřadnice a ref jsou předvyplněny z OSM (ref jen pokud je).

Zatím to neumí kontrolu, zda jsou souřadnice v exifu a umožnění použití
s těmito souřadnicemi.

Kouknu na to, jestli může být ;-)

Marián