[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Duben 27 05:52:08 UTC 2016

No v podstatě mám první verzi hotovou. Ještě jsem si včera hrál s lupou, ale
nějak mi to nefungovalo, tak se na to asi zatím vyprdnu a pošlu co mám.
Souřadnice se berou z rozcestníku v OSM.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 27. 4. 2016 7:45:57
Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

"

je ty delas upload? tak ten ja ted zacnu delat taky:) pak to musime nejak
sloucit. javascriptu asi moc potreba nebude, pouziju na to nejakou knihovnu
uz udelanou.

vgarant predelavam aby byl kompletni reseni, v podstate klon stavajiciho
serveru (a ten sam je klon githubu osmcz/api).
Na co klic u git push? Ja to tam cpu prez meno a heslo.