[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Lukas Novotny lenochod na tiscali.cz
Středa Duben 27 09:04:14 UTC 2016

Tak jsem tam fotku vložil, ale je bez REF, tak nevím, jestli si mám
vyčistit Cache prohlížeče nebo co. Vyzkouším jiný rozcestník a budeme snad
chytřejší.

Ještě tam máš odkaz nad fotkou, když chybí ref, "Číslo rozcestníku: nevíme
<http://api.openstreetmap.cz/table/ref/nev%C3%ADme>". Odkaz nefunguje. Ale
to ty určitě víš.

S přáním hezkého dne
Lukáš