[Talk-cz] Mapovani vysilacu v OSM (RF draft)

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Srpen 17 19:39:34 UTC 2016

Ahoj!

> [...]
> RF:1:modulation=TETRA
> RF:2:frequency=...
> ...atd..
>
> Nebo pripadne:
> RF:count=2
> (coz implikuje existenci RF:1 a RF:2)
>
> Jenom potom je potreba pohlidat konzistenci a taky pri smazani RF:1 z vysilace
> kde je 10 dalsich frekvenci to znamena prepsat cisla u vsech z nich.
> Jediny duvod proc jsem dal frekvenci do klice byla nezavislost na ostatnich
> hodnotach (takze by slo napr. zkopirovat jednu frekvenci a vlozit ji na jiny bod
> bez dalsich uprav, stejne tak ji smazat).

No, bylo by dobry aby to umelo vyjadrit i veci jako

"Tady je GSM bunka s temito parametry, frekvenci neznam"

Podobne bych byl opatrny se specifikaci modulace. Wifi i GSM modulaci
meni podle rychlosti...

> Priklad s relacemi je zajimavy, ale pri tom jak, se relace v soucasne dobe
> edituji, dost pochybuju ze to nekdo bude chtit pouzivat. A dost pochybuju ze by
> se tahle situace nejak brzo zlepsila.

Ty relace zas nejsou _tak_ strasny. Respektive myslim ze na tohle by
se hodily, a ze to je nejrozumejsi cesta jak to zapsat...

								Pavel