[Talk-cz] Trasovani RUIAN - prosim poradne

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 22 22:12:26 UTC 2016

> Dobry den,
>
>   je dobre ze dochazi k trasovani RUIAN ale mohu pozadat o trasovani
> kompletni a prosim bez posunuti proti referenci.
> Jako proklad davam: "Nedvědice pod Pernštejnem"
>
> https://www.openstreetmap.org/changeset/44534509#map=15/49.4611/16.3319
>
> Stare jiz natrasovane budovy jsou bez zmeny a nektere nove z RUIAN chybi.
> Coz znamena ze se budou muset vsechna nova mesta opet zkontrolovat.
>
> Prosim muzete se pretrasovana data kontrolovat.

Dobrý den,

v čem vidíte tu nepořádnost? V této konkrétní sadě změn já vidím
<http://osmhv.openstreetmap.de/changeset.jsp?id=44534509+> jen spoustu
přidaných nových staveb oproti dřívějším pár domečkům, zřejmě jen přibližně
obkresleným z leteckých snímků.

Děkuji a s pozdravem
 J. Macura