[Talk-cz] dotaz na vytvoření relace NS Cesta za pověstí u Žlutic

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 29 12:52:25 UTC 2016

On Thursday 29 December 2016 09:08:10 Zdeněk Pražák wrote:
> Chtěl jsem se zeptat, jak mám vytvořit relaci naučné stezky Cesta za pověstí
> u Žlutic - (odkaz na mapu NS viz http://www.sovazlutice.eu/static/central/
> img/ways/czp2.jpg )
> Tato naučná stezka je vedena v první části ze Žlutic přes zříceninu Nevděk
> na Vladař po žluté a z Vladaře po červené značce zpět do Žlutic.
> Zatím jsem to vyřešil dvěmi relacemi - každou pro jednotlivou barvu
> tj. relace č. 6829119 pro červenou barvu a relace č. 6829120 pro žlutou
> barvu
>
> je to tak v pořádku nebo jak mám vytvořit jednu relaci této NS?

IMO jedna stezka = jedna relace zahrnující cesty po kterých je vedena + její
infotabule apod.

ta žlutá a červená přeci není součástí stezky, to je jenom souběh, ne?

- normální značky taky neděláme zvláštní relaci pro každou věc, se kterou jsou
v souběhu, pokud vede kus po lesní cestě a kus po silnici XYZ, tak fakt, že ta
silnice má svoje značení jako XYZ není důvodem značku rozdělit na část XYZ a
ABC ... malý rozdíl je v tom, že, jak jsem vyrozuměl, tady schází značení
samotné NS, ale to už se tu diskutovalo, že to není na překážku, pokud je
trasa nějak jasně definovaná, což tady těmi cestami, po kterých někde vede
žlutá a někde červená ... hm?

K.