[Talk-cz] dotaz na vytvoření relace NS Cesta za pověstí u Žlutic

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Pátek Prosinec 30 13:28:19 UTC 2016

Dne 29.12.2016 v 09:08 Zdeněk Pražák napsal(a):
> Chtěl jsem se zeptat, jak mám vytvořit relaci naučné stezky Cesta za
> pověstí u Žlutic - (odkaz na mapu NS viz
> http://www.sovazlutice.eu/static/central/img/ways/czp2.jpg )
> Tato naučná stezka je vedena v první části ze Žlutic přes zříceninu
> Nevděk na Vladař po žluté a z Vladaře po červené značce zpět do Žlutic.
> Zatím jsem to vyřešil dvěmi relacemi - každou pro jednotlivou barvu
> tj. relace č. 6829119 pro červenou barvu a relace č. 6829120 pro žlutou
> barvu
>
> je to tak v pořádku nebo jak mám vytvořit jednu relaci této NS?

Mela by byt:
* jedna relace pro cervenou s osmc:symbol=red:white:red_bar. A ta ma
pokracovat dal na obe strany na Ratibor a na Rabstejn.
* podobne dalsi relace pro zlutou, ktera sleduje jenom zlutou znacku
nezavisle na NS.
* dalsi relace pro Stezku sovy Rozarky, ktera bude mit
osmc:symbol=osmc:symbol=yellow:white:yellow_corner
* dalsi relace pro Cestu za povesti, ktera bude mit
osmc:symbol=ńone:none (protoze fakticky v terenu znacena neni) a bude
vedena po tech cestach kde jde cervena a zluta.

U tech naucnych stezek bude operator=Spolek okraslovaci Vladar.

Mirek