[Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 11 12:47:07 UTC 2016

Ahoj,
narazil jsem na tag wikipedia:cs=*, který mi na openstreetmap.cz tak nějak
nefunguje.

Jedna věc je, že to opravím, ale stejně, dle wiki http://wiki.openstreetmap.
org/wiki/Cs:Key:wikipedia
by se měl odkaz wikipedia:<country> použít pouze v případě, že chceme přidat
další jazyk (třeba proto, že tam více informací/obrázků).

Z toho mi vyplývá, že pokud je u daného osm objektu pouze tag wikipedia:cs,
měl by se převést na wikipedia=cs:

Jen tak jemně jsem si zadal dotaz na overpass-turbo - vypadlo mi cca 1000
použití wikipedia:cs v bboxu kolem ČR. Něco je legitimní využití, je tam
hodně duplicit, takže v reálu to bude méně - až bude čas, tak to zkusím
trochu pročistit.

Ale třeba u Lokte mne překvapilo, že hlavní jazyk je ruština :-O

        "wikipedia": "ru:Локет (замок)",
        "wikipedia:cs": "Loket (hrad)"

http://www.openstreetmap.org/node/2084945348

Minimálně tohle by se prohodit mohlo ne?.

Navíc, když kouknu na město loket, tak mně český odkaz na wikipedii zavede
na Loket(https://cs.wikipedia.org/wiki/Loket) – oblast horní končetiny :-D
http://www.openstreetmap.org/node/1599059140