[Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Únor 11 13:05:11 UTC 2016

Cau,

souhlasim, ze by se to asi melo prohodit.

Ale nevim, proc to na openstreetmap.cz nefunguje, to by melo i tak, ne?

Zcela urcite prohodit u te rustiny, to jsou veci.  8-0

Dalibor

From: Marián Kyral [mailto:mkyral na email.cz]
Sent: Thursday, February 11, 2016 1:47 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: [Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Ahoj,
narazil jsem na tag wikipedia:cs=*, který mi na openstreetmap.cz tak nějak nefunguje.

Jedna věc je, že to opravím, ale stejně, dle wiki http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:wikipedia
by se měl odkaz wikipedia:<country> použít pouze v případě, že chceme přidat další jazyk (třeba proto, že tam více informací/obrázků).

Z toho mi vyplývá, že pokud je u daného osm objektu pouze tag wikipedia:cs, měl by se převést na wikipedia=cs:

Jen tak jemně jsem si zadal dotaz na overpass-turbo - vypadlo mi cca 1000 použití wikipedia:cs v bboxu kolem ČR. Něco je legitimní využití, je tam hodně duplicit, takže v reálu to bude méně - až bude čas, tak to zkusím trochu pročistit.

Ale třeba u Lokte mne překvapilo, že hlavní jazyk je ruština :-O

        "wikipedia": "ru:Локет (замок)",
        "wikipedia:cs": "Loket (hrad)"

http://www.openstreetmap.org/node/2084945348

Minimálně tohle by se prohodit mohlo ne?.

Navíc, když kouknu na město loket, tak mně český odkaz na wikipedii zavede na Loket <https://cs.wikipedia.org/wiki/Loket>  – oblast horní končetiny :-D
http://www.openstreetmap.org/node/1599059140

Marián

=