[Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Pátek Únor 12 11:33:47 UTC 2016

Ahoj,
to je asi tím že historicky vzato byly některé obce české a některé
německé. Což by se odrazilo do kolektivní paměti toho kterého místa,
včetně historických pramenů a taky důvodů proč o tom místě psát - lidé
žijící v době Benešových dekretů ještě stále žijí a mají potomky kterým
vyprávějí vzpomínky, podívají se tam... Docela dobře se to dá odhadovat
z historických map, např. jestli je to někde Weisswasser nebo Bílá Voda
(nesmyslný příklad) atd.

Vláďa