[Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Únor 21 21:42:37 UTC 2016

OK,
díky za info.

Nakonec jsem to ošetřil tak, že pokud z wikidat nezískám obrázek, zkusím
i wikipedia nebo wikimedia_commons stránku (pokud je zadána).
Také jsem přidal podporu pro tag image, který také může obsahovat
wikimedia_commons název souboru.

Marián