[Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Únor 15 09:34:33 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 12. 2. 2016 9:50:47
Předmět: Re: [Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

"2016-02-10 21:36 GMT+01:00 Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>:
> [...]
> - nalezeny a odstraneny nespravne uzly v DB, celkem je jich ted tedy
> 12000 misto 14600
> - vzdalenost pro kontrolu snizena z 50 na 20m
> - fotek v DB je 4633, rozcestnik v OSM blizko: 3009, zadny blizky
> rozcestnik v OSM: 1624
> - vypisuje nyni vsechny blizke obrazky ne jen jejich celkovy pocet
> - je videt, ze se da z DB obrazku dost informaci vytezit ve stavajicim
stavu
> - hodne by pomohla pouzitelna editace polozek v obrazkove DB, ve
> stavajicim stavu neni moc efektivni opravovat REF nebo chybne

editor menit nebudu, me to tak vyhovuje:) nicmene api je dostupne a
neni problem si napsat vlastni
moznosti hromadne zmeny pri dodani nejakeho stroojove zpracovatelneho
formatu se rozhodne nebranim
"

Hmm. takže čekat na lepší nemá smysl. Si asi budu muset nějaký napsat :-(

Jen tak ze zvědavosti, v čem ti ten editor vyhovuje? Někdy se mi nenačte
vůbec, až po několikátém reloadu stránky. Pak se mi zase načtou i nějaké,
zcela nesouvisející rozcestníky. Zobrazená mapka je v podstatě k ničemu,
vizuálně to taky žádná hitparáda není :-D

Marián

"
souradnice se budou menit primo v mape az to napisu ja nebo nekdo jiny.
zatim to stejne ma smysl akorat pri rozcestnikach s 0,0, nebo s chybne
zadanymi souradnicemi. to je na mape videt, je to par kousku a resim
to zatim rucne primo v db.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz