[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Únor 16 10:30:11 UTC 2016

Hele,
nedělej nám v tom bordýlek - tohle bude asi znamenat přeznačení většiny
středních škol. Alespoň těch co jsem potkal.
Nebyla tu nějaká dohoda ohledně toho, jak značit jednotlivé stupně škol? On
totiž překlad je jedna věc a adaptace na místní poměry věc druhá.

A když už jsi opravil překlad v JOSM, tak by to chtělo opravit i josm
preset, aby správně doplňoval ten tag isced:level
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:isced:level) protože ten v JOSM
vůbec není.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 16. 2. 2016 11:22:40
Předmět: [Talk-cz] Jak značíme střední školu?

přeložil jsem stránku

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:amenity%3Dcollege
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:amenity%3Dcollege)

a zjistil jsem, že v popisu http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Template:Cs:
Map_Features:amenity
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Template:Cs:Map_Features:amenity)

byla chyba a amenity=college byla (nesprávně) uváděná jako střední škola,

i když by se správně měla značit amenity=school.

Stejná chyba byla i v překladu JOSM (tu jsem opravil na vyšší střední
škola).

Počítám tedy, že v rozporu s dokumentací na wiki, budeme mít spoustu

středních škol označených jako amenity=college místo amenity=school

Co s tím?

Zdraví,

Dalibor