[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pátek Únor 19 07:47:02 UTC 2016

Čau,

tak jsem si stáhnul ty excelovské tabulky odtud

http://www.uis.unesco.org/Education/ISCEDMappings/Pages/default.aspx

a nějak nemůžu najít ten rozdíl v ISCED Level mezi verzemi 1997 a 2011.

Podle této stranky

https://en.wikipedia.org/wiki/International_Standard_Classification_of_Education#ISCED_2011_levels_of_education_and_comparison_with_ISCED_1997

se to má lišit o nově zavedené úrovně 7 a 8.

Jenže to tom Excelu ve sloupečku D žádné úrovně 7 a 8 nevidím.

Vidím něco takového ve sloupečku Q, ale to je zase trojciferný kód.

Takže jsem zmatený.

Vidíte někdo, kde dělám chybu?

Jinak ale ten ISCED level pro školy popisované Mariánem by podle mě byl:

Mateřská škola – isced:level=0
Základní škola - isced:level=1-2
Šesti a osmileté gymnásium - isced:level=2-3
Čtyřleté gymnásium - isced:level=3
Učiliště - isced:level=3
Střední odborná škola - isced:level=3
Vyšší odborná škola - isced:level=5
Vysoká škola - isced:level:2011=6-7
Postgraduální studium ??? to se snad dělá na vysoké škole, ne? – takže možná vysoká škola by měla isced:level:2011=6-8,

pokud to nabízí

Zdraví,

Dalibor