[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Pátek Únor 19 08:35:46 UTC 2016

Ahoj
původní značení hází do jednoho pytle VOŠ, Bc a Mgr. Až do isced:level=4 je
to v pořádku, pak je v tom zmatek.

Pokud tedy budeš psát isced:level=5, nikdo neví, jestli myslíš VOŠ, Bc nebo
Mgr
Pokud budeš psát isced:level=6, nikdo neví, jestli myslíš Bc, nebo
doktorské.

Proposal navrhuje používání verze 1997, což je nešťastné.

Připsal jsem na wiki tu možnost explicitního uvedení použité stupnice.
Osobně se mě to moc nelíbí, ale přijde mě to jako jediný systematický
způsob.

2011 1997
0 0 mateřské školy
1 1 1. stupeň základní školy
2 2 2. stupeň základní či 1.–4. ročník 8-letých středních škol
3 3 středoškolské, maturita či vyučení
4 4 pomaturitní studium
5 5 vyšší odborné
6 5 bakalářské nebo jí odpovídající úroveň
7 5 magisterské nebo jí odpovídající úroveň
8 6 doktorské nebo jí odpovídající úroveň
9 - vzdělávání jinde neuvedené

Honza