[Talk-cz] Renderování turistických značek

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Úterý Únor 23 21:21:01 UTC 2016

Nevím, kam jinam hlásit bug(*) - na taskmanageru jsem chtěl zkontrolovat
nějaké turistické značky, konkrétně Dobříš.
A jelikož vím, že na náměstí bývaly tři žluté, modrá a zelená, zarazila mne
přítomnost červené značky.
Našel jsem si i fotku rozcestníku - a zde jsou právě tyto tři barvy (jedna
žlutá už pár let vede jinudy), přesto na OSMAP.CZ vidím červenou.

V JOSM jsou barvy správně, podezření tedy padá na evropskou trasu E10,
která zde má vést zčásti po modré a zčásti po žluté, ale v mapě jsou oba
úseky červené (a překrývají i modrou, respektive žlutou ve stejné trase).
Nemá náhodou E10 nastaveno renderování červenou a překrávat vše?

(*) pokud se má hlásit např. na github, bylo by dobré z osmap udělat nějaký
odkaz "chyby ve vykreslování hlašte zde"

JAnD