[Talk-cz] Renderování turistických značek

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Únor 23 21:29:15 UTC 2016

Dne 23.2.2016 v 22:21 Jan Dudík napsal(a):
> [...]
> A jelikož vím, že na náměstí bývaly tři žluté, modrá a zelená, zarazila
> mne přítomnost červené značky.
> Našel jsem si i fotku rozcestníku - a zde jsou právě tyto tři barvy
> (jedna žlutá už pár let vede jinudy), přesto na OSMAP.CZ
> <http://OSMAP.CZ> vidím červenou.
>
> V JOSM jsou barvy správně, podezření tedy padá na evropskou trasu E10,
> která zde má vést zčásti po modré a zčásti po žluté, ale v mapě jsou oba
> úseky červené (a překrývají i modrou, respektive žlutou ve stejné trase).
> Nemá náhodou E10 nastaveno renderování červenou a překrávat vše?

Pokud je pochybnost o datech tak doporucuji rychle skouknout i mtbmap:
  http://mtbmap.cz/#zoom=15&lat=49.78256&lon=14.18019
kde je videt ze ty znacky jsou tam dobre. A tam kde osmap.cz kresil
cervene, tak je cyklotrasa. Takze bych to videl ze cyklotrasa prekrila
turistickou trasu.

> (*) pokud se má hlásit např. na github, bylo by dobré z osmap udělat
> nějaký odkaz "chyby ve vykreslování hlašte zde"

Jo to by asi bylo dobre.

Mirek