[Talk-cz] Koňské stezky na taskmanovi

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Středa Únor 24 15:35:32 UTC 2016

Nestálo by za to navázat s nimi spolupráci? Navrhnul bych, že oni nám poskytnou
vedení tras (alespoň těch, které známe), my jim můžeme říct o dalších, které
nemají na seznamu a například vytvořit mapku koňských tras na
osmap.cz a embedovatelnou na jejich server.

... Ale nemám úplně čas se tím zabývat :-)