[Talk-cz] Vyuziti OSM na osmap.cz

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Pátek Únor 26 23:29:41 UTC 2016

Diky za pristup, popisky jsem aktualizoval. Necitim potrebu do teto stranky doplnovat text, mozna treba pozdeji jestli nejak vice vykrystalizuje nejaka strukturovanost stranek o vyuziti OSM.

Myslel jsem ze kdyby se takovych prikladu sebralo vice z ruznych zdroju, tak by pak mohly byt na samostatne strance, ktera by mohla byt nejak tridena nejprve treba ukazky stylu (ceskych) webovych map, pak ucelove vytvarene obecne mapy, ucelove vytvarene tematicke (ci uzeji zamerene mapy – treba verejna doprava), pak treba analyzy nad OSM daty apod. Kdybych mel nejakou chvilku tak bych mohl neco v tomto duchu zkusit udelat pokud by byla k dispozici nejaka neverejna-testovaci (pod)stranka.

Ze sveho bych mohl formou nahledu dat jeste plan naseho mesta, ven v plnem rozliseni jsem ho zatim nepoustel protoze me porad napadaji nejake upravy a vylepseni, ale i tohle – nejaky planek obce/mesta se da bez vetsich komplikaci v QGISu naklikat (zcela bez psani nejakeho kodu nebo stylu), kdyz je na to cas:
http://osm.kraluvdvur.cz/KD-plan-2016-02-prac-nahled2.jpg

PB

From: Pavel Zbytovský
Sent: Friday, February 26, 2016 9:57 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Vyuziti OSM na osmap.cz

Moc hezký, rozhodně bychom to tam měli umístit. Krásně to ilustruje šíři použítí OSM.

Zkusmo jsem tam ty obrázky přidal "do galerie", pokud můžeš uprav ty popisky aby vyhovovaly. Stačí klik na nahraný obrázek a uložit. Případně i může být vhodné rozšířit ten odstavec textu, ale obrázek za 1k slov, že :-)
Dal jsem ti práva na editaci stránky - refreshni přihlášení [1] a můžeš editovat [2].

Dík!
Pavel

[1] http://openstreetmap.cz/oauth/login
[2] http://openstreetmap.cz/admin/pages/edit/25