[Talk-cz] jak značit výkopové práce?

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Únor 29 12:00:45 UTC 2016

čest práci,

> A když to vezmu do extrému, tak budou mapové soubory pro offline jen
> boptnat, protože si nikdo moc nevzpomene tu uzavírku po skončení smazat.

to je správná připomínka ...

nicméně neviděl bych to zase úplně tragicky - jden jenom o tagy nad
existujícími silnicemi, tzn. objem dat je omezen shora počtem silnic

tedy za předpokladu, že nad toutéž cestou se nebudou otrocky přidávat, nýbrž
aktualizovat

každopádně, jelikož si nechci kupovat nový telefon jen aby pobral o tuny OSM
dat více, nepovažuji výše uvedené za důvod vykašlat se na úklid již neplatného

> 2. Je možné/reálné vytvořit nástroj, který by nějak (polo)automaticky
> přidával/aktualizoval/mazal uzavírky?

předpokládám, že to mazání už se asi řešilo, to nebude jen náš problém

ale nic jsem nenašel ... může někdo zdatnější ve vyhledávání zkusit zjistit,
jak (jestli vůbec) se globálně řeší expirované conditionals?

K.