[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Leden 1 12:10:29 UTC 2016

To je prave to, ze uz moc ne, resp. asi zalezi jak kdo to v dane
lokalite navrhuje a ridi. Jako priklad LWN cervene viz. treba
adamovsky okruh k pamatniku lesniku -
http://mtbmap.cz/#zoom=16&lat=49.30057&lon=16.66316, ale najde se jich
cim dal vic.