[Talk-cz] kam s fotografiemi?

Martin Ždila martin.zdila na freemap.sk
Úterý Leden 5 10:25:51 UTC 2016

Mne sa páči myšlienka dávať fotky istých POI na wikimedia/wikidata a tie
následne linkovať z objektov v OSM. Mapillary by som skôr ponechal na
streetview (hromadné nafotenie cesty bez zamerania na konkretné POI). Ja
zatiaľ dávam fotky POI (aj iné) do freemap.sk galérie, ale toto je len také
lokálne riešenie pre Slovensko.

BTW veľa mapujem turistiku a cyklistiku na Slovensku a tiež mám veľké
množstvo fotiek rázcestnikov.