[Talk-cz] kam s fotografiemi?

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Úterý Leden 5 10:46:45 UTC 2016

> No, to já právě taky :-)

> Ne, resp. přinejmenším ne ničím, co by se vzdáleně dalo označit za
> jednoduché. :-) Takové věci jdou právě až na těch Wikidatech, ale tam by asi
> bylo potřeba prodiskutovat, jestli je přijatelné zakládat položky pro každý
> jednotlivý rozcestník (plus bychom potřebovali novou vlastnost pro číslo
> toho rozcestníku), což si dokážu představit, že se možná setká s
> nesouhlasem.
>
> Ale klidně by šlo založit nějakou [[Category:Hiking and footpath fingerposts
> by reference number]] a pod ním pro každý identifikovaný rozcestník např.
> [...]

Jak moc je politicky pruchodne udelat poloautomaticky importer do commons?
Technicky by to nemusel byt zase takovy problem, vyplneni kategorii by
melo byt jednoduche, at uz automaticky nebo pomoci dat z
rocestnikoveho editoru na old.osm.cz.
Jen by se zkontrolovala existence na commons a uploadlo by se to.
Musel by to provest autor fotky, ale pouze stisknutim cudliku nekde.

Mame v planu podobny upload pro Mapillary.

Nemam rad myslenku jedne databaze. Idealni je volne sdileni dat mezi systemy.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz