[Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Leden 7 16:54:55 UTC 2016

Dne 6.1.2016 v 08:49 Michal Grézl napsal(a):

> muzes to nacpat do issue trackeru? #1 ui, #2 poi atp?

Tak jsem ti tam nafrkal deset kousků. Vztahuje se to teda k momentální
titulce openstreetmap.cz.

V současné době by to chtělo jen opravit to poskakování mapy zpět do
Prahy a přenést tam funkcionalitu s přidáváním rozcestníků.