[Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Pátek Leden 8 10:19:52 UTC 2016

Díky za postřeh. Řešili jsme to stranou v soukromém threadu. Ladislav s
občanským sdružením a převlastněním jeho domén nemá problém. (Walley, s
openstreetmap.cz jsi taky v pohodě?)
 Já i Marián jsme pro založení sdružení. Asi se do toho časem pustím :-)

P.